دوره های آموزشگاه خیاطی ما با ارائه چندین دوره آموزش خیاطی تحت نظر فنی و حرفه ای و با ارائه مدرک از فنی حرفه ای برای شما هنرجویان گرامی خدمت رسانی می کند. شما عزیزان در مجموعه سفیرهنر با چندین سال سابقه می توانید بهترین دوره های آموزش خیاطی را بگذرانید.

آموزش خیاطی برای مبتدیان

شرکت در دوره های آموزش خیاطی برای مبتدیان چه مزیت هایی دارد؟

فراگیری خیاطی تجربه ای کاملا عملی است. کسب مهارت های اولیه خیاطی، می توانند بسیار رضایت بخش، مفید و در عین حال سودآور باشند. به کمک این هنر می توانید لباس های خود را تغییر داده، هدایای ارزشمندی بدوزید و هر پروژه دلخواهی را انجام دهید.

بدین منظور تنها باید صبور باشید و تمرین کنید. آموزش خیاطی برای مبتدیان با معرفی ابزارهای اولیه مانند پارچه، نخ، ماسوره و … آغاز می گردد. سپس وارد قلمرو الگوها و عبارات اختصاصی این حوزه می شوید. آشنایی با جزئیات، درک انواع مختلف ابزار و تفاوت های آنها اهمیت زیادی دارد. بنابراین ساده از آنها گذر نکنید و برای حرفه ای شدن یادگیری را از پایه شروع کنید.

کلاس خیاطی در سفیرهنر

آموزش خیاطی

برای یادگیری اصول اولیه راهکارهای بسیاری پیش روی مخاطبان وجود دارد. می توانید از یک حرفه ای راهنمایی بگیرید، یا از آموزش های ویدئویی خیاطی سایت ما برخوردار شوید. دوره های آموزشی نیز برای کمک به مبتدیان و جلوگیری از سردرگمی آنها در شروع کار، فراهم شده اند. یکی از مهم ترین بخش های این فرآیند، مربوط به انتخاب چرخ خیاطی است. اگر از پیش آن را تهیه کرده اید، حتما به دفترچه راهنما مراجعه کرده و کارکرد دستگاه خود را یاد بگیرید. چنانچه تازه می خواهید اقدام به خرید آن کنید، حتما از استاد خود مشورت بگیرید.

آموزش خیاطی از صفر

در ابتدا توصیه می شود، از ساده ترین نوع دوخت یعنی دوخت مستقیم شروع کنید. درزها پایه اصلی اکثر پروژه های خیاطی می باشند، بنابراین برای شروع عالی به نظر می رسند. درزهای با دوخت مستقیم را امتحان نمایید. پس از تمرین اصول اولیه می توانید به سراغ الگوها بروید. نوع الگو برای مبتدیان اهمیت زیادی دارد. از کارهای پیچیده مانند پوشاک اجتناب کنید. یک روبالشی ساده می تواند انتخاب مناسبی باشد. پروژه ها و الگوهای خیاطی آسان به راحتی در اینترنت یافت می شوند. برخی دیگر از نکات ضروری آموزش خیاطی برای مبتدیان عبارتند از:

  • انتخاب سوزن مناسب با پروژه
  • اتو کردن پارچه پیش از انجام کار
  • ثابت نگه داشتن درزها حین کار
  • شستن پارچه قبل از فرآیند دوخت (با توجه به نوع آن)
  • بریدن صحیح زوایا و منحنی ها
  • استفاده از قیچی مناسب پارچه
  • نگهداری نخ و پارچه در شرایط مناسب

 

آموزش خیاطی

دوره های آموزش خیاطی با مدرک فنی حرفه ای

انتخاب یک آموزشگاه مناسب برای یادگیری هر مهارتی اهمیت دارد. در صورتی که به حوزه خیاطی علاقه دارید، توجه به نکاتی نظیر کیفیت و تجهیزات کلاس، مهارت اساتید، هزینه دوره، تنوع مهارت ها و آموزش جدیدترین تکنیک ها، ارائه مدرک معتبر به ویژه مدرک فنی حرفه ای و نظرات هنرجویان مجموعه می تواند شما را در تصمیم گیری یاری نماید. از جمله مزایای دریافت مدرک فنی حرفه ای می توان به افزایش امکان جذب در بازار کار، اعتبار مدرک در 70 کشور، دریافت کارت مربی گری، امکان ادامه تحصیل در دانشگاه، امکان تدریس آزاد و آموزش خیاطی، دریافت بیمه، کسب وام مشاغل خانگی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

هزینه دوره های آموزش خیاطی

در قسمت پایین همانطور که مشاهده می فرمایید. هزینه دوره های این آکادمی (آموزش خیاطی) با نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد.هنرجویان عزیز پس از گذراندن دوره برای آزمون معرفی شده و پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی مدرک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت خواهند کرد.علاوه بر این در کلاس لباس هایی خواهید دوخت که کار دست خودتان است و همچنین ارزش مادی دارد.

ثبت نام آنلاین کلاس آموزش خیاطی

با کلیک بر روی دوره دلخواه به درگاه پرداخت متصل شده و ثبت نام شما قطعی خواهد شد.