آموزش چرم دوزی

چرخ صنعتی چرم دوزی برای چرم دوزی صنعتی…

چرخ صنعتی چرم دوزی

دانستن اطلاعات برای خرید چرخ صنعتی چرم دوزی یکی دغدغه های افراد برای پیشرفت خود در آموزش چرم دوزی با چرخ صنعتی است. می توانید با یادگیری این آموزش پس از گذراندن دوره چرم دست دوز قدم به دنیای جدید بگذارید. در این مطلب می خواهیم راهنمای شما برای خرید چرخ صنعتی باشیم.با ما همراه باشید.

تفاوت بین چرخ صنعتی چرم دوزی و چرخ خیاطی معمولی

قطعات چرخ صنعتی چرم دوزی در مقایسه با چرخ خیاطی ها از مواد بادوام تری مانند فلز ساخته می شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دوام بیشتری داشته باشند و ظرفیت بار و زمان های عملیاتی بیشتری را تحمل کنند. آنها همچنین برای دوخت پارچه های ضخیم ساخته شده اند. علاوه بر این، به طور کلی می توانند پارچه های ضخیم تر و سخت تری مانند چرم را بدوزند. برای خلاصه کردن تفاوت‌ها، ماشین‌های صنعتی بزرگ‌تر، سنگین‌تر، بادوام‌تر هستند، معمولاً در یک مکان نگهداری می‌شوند و روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر در حال راه اندازی یک کسب‌وکار کوچک هستید، و یا می خواهید دوره های آموزش چرم دوزی را بگذرانید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می‌توانید با چرخ خیاطی خانگی ادامه دهید یا به یک چرخ صنعتی نیاز دارید.

برای علاقه مندان به چرخ خیاطی صنعتی، راهنمای خرید چرخ صنعتی چرم دوزی ما در زیر به شما کمک می کند تا چرخ مناسب خود را پیدا کنید.

کدام چرخ صنعتی چرم دوزی برای شما مناسب است؟

ممکن است چرخ صنعتی را مشاهده کنید که بسیار حرفه ای است. برخلاف چرخ های خانگی، ماشین‌های تجاری اغلب فقط یک نوع دوخت در دسترس دارند که می‌تواند محدود کننده باشد، بنابراین مطمئن شوید که بهترین را برای نیاز خود انتخاب کرده‌اید. همچنین خواهید دید که در مقایسه با چرخ های خانگی ، یک چرخ صنعتی عمدتاً از یک سر، میز و یک موتور تشکیل شده است. بنابراین، هنگام خرید دستگاه جدید، اطمینان حاصل کنید که هر سه جزء در آن گنجانده شده است. حالا بیایید وارد جزئیات شویم.

در زیر چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید:

سرعت چرخ خیاطی های صنعتی از 1000 دوخت در دقیقه تا 5000 است. هنگام انتخاب مدل خود، ممکن است وسوسه شوید که سریع‌ترین حالت ممکن را انتخاب کنید، اما اگر هرگز از یک چرخ صنعتی چرم دوزی استفاده نکرده‌اید، ممکن است انتخاب سرعت پایین‌تر برای شما آسان‌تر باشد. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که در سریعترین ماشین ها، نیروی سوزن اغلب قربانی سرعت حرکت می شود، به این معنی که پارچه های ضخیم تر می توانند مشکلاتی ایجاد کنند.

چرخ صنعتی مناسب چرم دوزی

وزن برای جا به جایی

چرخ صنعتی چرم دوزی قدیمی اغلب دارای قاب‌های فلزی سنگین هستند و جابه‌جایی آن‌ها دشوار است. اگر جابه جایی مهم است، به دنبال مدل هایی باشید که از فلزات سبک تر یا پلاستیک های سخت ساخته شده اند. برخی از چرخ های صنعتی دارای کیف حمل و دستگیره توکار نیز می باشند. با این حال، بیشتر ماشین‌های حرفه‌ای حجیم هستند و برای قرار دادن در یک میز طراحی شده‌اند. و معمولاً برای نگهداری در یک مکان مشخص، در نظر گرفته شده‌اند.

نوع مواد خود را برای دوخت بررسی کنید

چون با چرخ صنعتی می خواهید چرم بدوزید، باید مدلی با موتور کلاچ انتخاب کنید. این ماشین‌های قوی عموما قابل اعتماد هستند، اگرچه می‌توانند پر سر و صدا باشند و انرژی زیادی مصرف کنند، بنابراین اگر نیازی به دوختن مواد سخت‌تر از چرم ندارید، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که کم‌صداتر و کم انرژی‌تر باشد.

کنترل

چرخ صنعتی های قدیمی روش‌های کنترلی پیشرفته‌تری مانند دکمه‌های صفحه کلید را ارائه می‌کنند. اگرچه چنین ماشین‌هایی گران‌تر هستند، اما می‌تواند جایگزین مناسبی برای اهرم‌ها و سوئیچ‌های سنتی باشد.

نام تجاری چرخ صنعتی چرم دوزی

در حالی که لزوماً نیازی به خرید دستگاهی از یک برند معروف ندارید، برخی از مزایا از خرید ماشین‌های بزرگ به دست می‌آیند. به عنوان مثال، تعمیر ماشین ها اغلب در برند های معروف بسیار آسان تر است. علاوه بر این، آنها اغلب به دلیلی شناخته شده هستند، اعم از کیفیت، قابلیت اطمینان یا شهرت خوب، و به طور کلی، ضمانت هایی ارائه می دهند.

صدای برخی از چرخ های صنعتی هنگام کار می توانند بسیار بلند باشند. که می‌تواند بر شنوایی اپراتور در طول سال‌ها استفاده طولانی‌مدت تأثیر بگذارد، اما اگر شما یک استارت‌آپ هستید و  در خانه کار می‌کنید نیز ممکن است عاملی مهمی باشد. سایر عوامل همچنین باید جنبه های فنی کمتری مانند هزینه، فضای مورد نیاز، گارانتی، پیچیدگی عملیات، تحویل و سایر عوامل مشابه را در نظر بگیرید.
به یاد داشته باشید، اگر این اولین دستگاه شما است، وسوسه نشوید که به سراغ گران ترین و پر ویژگی ترین محصول بروید. بهترین چرخ صنعتی چرم دوزی اغلب ساده ترین هستند. پس به راحتی انتخاب کنید! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 19 =