خدمات برش لیزر

انواع پلاک و تابلو برای کسب و کارتان!

انواع پلاک و تابلو

از قدیم، استادکاران با حکاکی و کنده کاری بر روی ورق های فلزی آثار هنری زیبا و چشم نوازی خلق کرده اند. امروزه صفحات فلزی ساخته شده از برنج، فولاد، آلومینیوم و پلکسی گلاس روشی محبوب برای تزئین و شناسایی اشیاء مختلف است. بیایید انواع پلاک و تابلو و کاربرد آنها را بررسی کنیم:

پلکسی گلاس در انواع پلاک و تابلو

برای ساخت این نوع پلاک از ورق های پلکسی گلاس استفاده می شود. لوگو و متن مورد نظر را می توان با استفاده از استیکر یا حکاکی لیزری Co2 روی آن چاپ کرد.

انواع پلکسی گلاس

پلاک برنجی

این نوع پلاک به سلیقه مشتری حکاکی و رنگ بندی می شود. صفحات برنجی را می توان تا اندازه 60×100 سانتی متر استفاده کرد و معمولا برای تابلوهای تجاری، راهنماهای کف، ساختمان، هتل، بانک ها، لوح های افتتاحیه و لوح های تقدیر استفاده می شود. برای محافظت از آن در برابر تغییر رنگ و رطوبت، در صورت درخواست می توان مواد نگهدارنده مانند پلی استر را روی آن اسپری کرد.

ورق فولادی براق – مات

این یکی از برجسته ترین انواع فلز مورد استفاده در پلاک سازی است. معمولاً برای تابلوهای راهنما، پلاک های جانبی شرکت ها و واحدهای تجاری، شماره واحدها و طبقات استفاده می شود. لوگو و متن مورد نظر روی استیل حک و نقاشی می شود. صفحات فولادی را می توان تا 100×100 سانتی متر ساخت و در موادی با ضخامت بین 2 تا 0.5 میلی متر تولید کرد. حکاکی روی پلاک های آلومینیومی با اسید نیز برای مقرون به صرفه تر شدن آنها انجام می شود. صفحات فولادی برای پلاک خانه استفاده می شود و می توان آنها را با استفاده از اسید یا لیزر حکاکی کرد.

صفحه آلومینیومی

این نوع پلاک به طور گسترده در صنایع مختلف برای شناسایی محصولات یا اشیاء استفاده می شود. صفحات آلومینیومی دارای رنگ نقره ای روشن هستند و می توان آنها را با استفاده از اسید یا لیزر حکاکی کرد. آنها همچنین برای پلاک خانه استفاده می شود.

پلاک مولتی استایل

مولتی استایل نوعی پلاستیک با هسته سیاه و سفید پوشیده شده با لایه ای نازک از لمینت است که در رنگ های مختلف موجود است. لوگو و متن مورد نظر با استفاده از دستگاه لیزر حک و برش می شود. این پلاک ها ضد آب و مقاوم در برابر آب و هوا هستند و در رنگ های متنوعی مانند طلایی و نقره ای تولید می شوند.

لیزر مولتی استایل

تمامی صفحات فلزی ذکر شده در بالا ضد آب بوده و در برابر آب و هوا مقاوم بوده و تغییر رنگ و پوسیدگی ندارند. آنها کاربردهای مختلفی دارند، مانند پلاک سررسید، دفاتر تبلیغاتی، شناسنامه برای اشیایی مانند درختان یا ابزار کشاورزی، یا علائم روی بخاری، شاسی خودرو و کنترل از راه دور.

ساخت انواع پلاک و تابلو لیزری

 ساخت پلاک به دستگاه های مختلف و مواد شیمیایی و مایعات مختلف نیاز دارد. با این حال، یک وسیله جانبی کاربردی برای ادارات و ساختمان های اداری است تا راهنمایی های لازم را به رهگذران ارائه دهد. خدمات برش لیزر ما را مشاهده کنید و برای لیزر پلاک و تابلو می توانید اطلاعات لازم را در مورد انواع پلاک و تابلو در سایت و از طریق تماس مستقیم دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =