سفارش دوخت لباس

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید به جای گشتن دنبال لباس آماده ، پوشیدن لباس سفارشی که خودتان طرح پارچه و مدل را انتخاب کنید.می توانید سفارشات خیاطی خود را به ما بسپارید.این آکادمی از خرید پارچه تا تن کردن لباس همراه شما خواهد بود.شما هر طرح و مدل را می توانید تهیه کنید و به سراغ ما بیایید.همچنین می توانید از طریق فرم سفارش (روش اول ) و یا واتس اپ (روش دوم) با ما در ارتباط باشید.در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. آموزشگاه خیاطی سفیرهنر با هدایت سرکار خانم باقر زاده سفارشات انواع لباس ها اعم از لباس عروس ، مجلسی،اسپورت و… را می پذیرد.

مزایای دوخت لباس سفارشی

یکی از مهم ترین مزایای سفارش دوخت لباس این است که هر مدل که مد نظرتان است با پارچه دلخواهتان را بپوشید.با اینکار دیگر نیازی به گشتن در مغازه ها ندارید.قطعا پیدا کردن یک مزون با خیاط با تجربه اولین قدم شما محسوب می شود.

در آکادمی سفیر هنر شما می توانید انواع لباس ها شامل: مجلسی، اسپورت، … را سفارش دهید.و دقیقا همان لباس دلخواهتان را در زمان مورد نظرتان تحویل بگیرید.ما شما را از بابت اینکه سایز و مدل دلخواهتان را تحویل می گیرید راحت می کنیم.

سفارش دوخت لباس مجلسی

یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای خرید لباس مجلسی وجود دارد پیدا کردن لباس باب میل و سلیقه شماست خصوصا اگر شما از اقوام نزدیک یا درجه یک عروسی باشید.پیدا کردن لباس مجلسی مناسب زمان و انرژی زیادی می طلبد. علاوه بر همه اینها لباس مجلسی باید اندازه تن شما باشد خصوصا اگر ایراد اندامی داشته باشید.

سفارش دوخت لباس مجلسی سایز بزرگ

اگر جزو افرادی هستید که دنبال لباس سایز بزرگ هستید قطعا پیدا کردن لباس مجلسی سایز بزرگ برای شما بسیار سخت است.لباسی که خوش فرم باشد و مدل و پارچه آن را بتوانید انتخاب کنید.چون اگر هم لباسی پیدا کنید که سایز شما باشد ممکن است باب میلتان نباشد. شما می توانید از طریق روش اول و دوم که در پایین همین صفحه هست با ما در ارتباط باشید، و با هماهنگی قبلی به آکادمی ما مراجعه کرده و لباستان را به خیاط ماهر این آکادمی بسپارید. 

سفارش لباس عروس

یکی از مهم ترین عناصر زیبایی عروس لباس آن است.به همین دلیل نمی توان آن را به دست هر خیاطی سپرد.شما می توانید از مزون ما برای دوخت لباس لباس عروس خود کمک بگیرید.اینکه لباس عروس شما دقیقا مناسب با اندام و سلیقه شما باشد به شما کمک می کند در مجلس عروسی بدرخشید.

سفارش آنلاین یا اینترنتی دوخت لباس

برای دوستان و همراهانی که قادر نیستند حضوری به ما مراجعه کنند می توانند پس از انتخاب پارچه مورد نظر خود دوخت لباس را به صورت آنلاین سفارش دهند.این آکادمی سفارش لباس های فری سایز که نیازی به اندازه گیری حصوری ندارد را به صورت اینترنتی می پذیرد . شما می توانید مدل مورد علاقه خود را در نظر بگیرید و با ما تماس بگیرید.

پس از اینکه مدل لباس مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید از طریق 2 روش : فرم موجود در پایین صفحه (روش اول) و واتس اپ (روش دوم ) سفارش دوخت لباس را ثبت کنید.

روش دوم : سفارش از طریق واتس آپ

روش اول : ثبت مشخصات سفارش دهنده