آموزش چرم دوزی

بافت دستبند چرم خوشگل

بافت دستبند چرم

بافت دستبند چرم به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بدلیجات دست ساز است. این آثار هنری به وسیله تخصص و ذوق نجاران و صنعتگران حرفه‌ای ساخته می‌شوند و ظاهری متفاوت و جذاب را به دستبند می‌بخشند. بافت دستبند چرمی یکی از تکنیک‌هایی است که به شما امکان می‌دهد طرح‌ها و مدل‌های خلاقانه و زیبا را روی چرم ایجاد کنید. بافت دستبند چرم نه تنها یک اکسسوری مد و زیبایی است، بلکه همچنین نمادی از سلیقه و شخصیت فرد استفاده‌کننده است. این دستبند‌ها می‌توانند با لباس‌های مختلف، از جمله لباس‌های روزمره و مجلسی، به راحتی ترکیب شوند و به ظاهر شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشند.

آموزش بافت دستبند چرم

لوازم خود را انتخاب کنید این دستبند را می توان از هر سه نوار چرمی – یا وتر یا تکه های کامل، درست کرد. برای داشتن ظاهری بوهمی تر، از نوارهای چرمی ضخیم استفاده کنید. با استفاده از وتر چرمی می توان ظاهری صیقلی به دست آورد.

چرم را اندازه و برش دهید. چرم را دور مچ دست خود بپیچید تا مشخص کنید که چه مدت باید قطعات خود را برش دهید. 3 عدد نوار از طناب یا نوار چرمی را با قیچی ببرید.

گره بزنید. یک گره معمولی در یک انتهای نوارها ببندید و آنها را به هم محکم کنید. تارها را با نوار چسب به میز بچسبانید یا از یک سنجاق ایمنی برای سنجاق چرم به ساق شلوار خود استفاده کنید.
مرحله اول بافت دستبند چرم
طناب سمت راست را بپیچید و روی سیم سمت چپ قرار دهید. قیطانی که برای این دستبند ساده استفاده می شود، همان قیطانی است که برای مو استفاده می شود.
نوار سمت چپ را از وسط عبور دهید. مرحله دوم این است که نوار را از سمت چپ حرکت دهید و آن را در مرکز قرار دهید. اکنون نوار مرکزی جدید خواهد بود.
مرحله دوم بافت دستبند
دوباره از نوار سمت راست عبور کنید. قطعه را از سمت راست بر روی نوار مرکزی حرکت دهید. این همان مرحله اول است.
دوباره از نوار سمت چپ عبور کنید. با همان الگو، تکه چرم سمت چپ را روی قطعه مرکزی حرکت دهید.
مرحله سوم بافت دستبند چرم
قیطان خود را تمام کنید. نوارهای چرمی را ببافید تا به اندازه ای بلند شوند که دور مچ دست شما بپیچد. روکش چرمی را صاف کنید تا قیطان ها صاف شوند.
مرحله آخر بافت دستبند چرم
انتهای آن را گره بزنید. رشته ها را با یک گره معمولی محکم کنید و سپس نوار چسب را بردارید و دستبند را دور مچ دست خود قرار دهید.
بافت دستبند چرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =