خدمات برش لیزر

برش چرم با لیزر، می‌تواند فرصت سود آوری را فراهم نماید!

برش چرم با لیزر

چرم یک ماده فوق العاده محبوب، برای حکاکی و برش لیزری است. صفحات چرمی و محصولات چرمی از پیش ساخته شده، بسیار بادوام هستند و ارزش بالایی دارند، به ویژه زمانی که برای مشتری با دستگاه شخصی سازی شوند. برش چرم با لیزر،که از خدمات لیزر است، می‌تواند در را به روی بسیاری از فرصت‌ های سودآور فراهم نماید که از لوازم جانبی مد تا محصولات تبلیغاتی را منحصر به فرد می کند.

لیزر روی چرم

فرآیند این لیزر، یک جلوه برجسته را روی بستر آن ایجاد می نماید و متناسب با سطح آن، کنتراست قابل توجهی را همراه با ظاهری بی نظیر به آن می بخشد. البته، چرم های رنگ روشن، کنتراست رنگ بهتری دارند. این در حالی است که چرم با لیزر، روی سطوح تیره تر، کنتراست ظریف تری را به نمایش خواهد گذاشت.

در صورتی که می خواهید تضاد رنگی پویاتری داشته باشید، از چرم های بژ، برنزه یا قهوه ای روشن تر استفاده نمایید. لازم به ذکر است که نتایج برش، بیشتر به نوع چرم بستگی دارد. و همچنین تنظیمات سرعت، قدرت و فرکانس لیزر بستگی دارد.

 

برش لیزری چرم

خدمات برش لیزری چرم

این برش مزایای متعددی دارد. نخست آنکه، لیزر برش های مهر و مومی را ایجاد می کند که فرسوده یا خراب نمی شود. همچنین، بر خلاف ابزارهای برش دستی مانند چاقوهای کاربردی و برش های چرخشی، برش با لیزر، فوق العاده سریع، دقیق و شاید مهمتر از همه، سازگار است.و طرح های جذابی را به دنبال دارد.

علاوه بر این، امکان تاب برداشتن را که گاهی اوقات با ابزارهای دستی رخ می دهد، از بین می برد. می توانید به سادگی ورق را در بستر لیزر خود قرار دهید. و الگوی مورد نظر خود را بر روی چرم، حکاکی کرده یا برش دهید.

برای سفارش این برش می توانید به صفحه لیزر چرم مراجعه کنید.

2 دیدگاه در “برش چرم با لیزر، می‌تواند فرصت سود آوری را فراهم نماید!

  1. مهدی گفت:

    چگونه میتوانیم این حرفه رو یاد بگیریم و اشتغال زایی کنیم
    09191991613

    1. modir گفت:

      با سلام
      دوره های آموزش هم موجود هست
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید
      مربیان مربوطه شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =