آموزش چرم دوزی, آموزش چرم دوزی رایگان

جا گلدانی چرمی داشته باشید به همین راحتی!

جا گلدانی چرمی

 وقت آن است که یک جا گلدانی چرمی داشته باشید. من عاشق گیاهان داخل خانه هستم. جا گلدانی های چرمی در اطراف گلدان پلاستیکی که گیاه در آن قرار می‌گیرد پیچیده می‌شود. با این نگه دارنده گلدان، یک گیاه را زیباتر کنید، آنها یک هدیه عالی برای دوستانتان هستند.

  • یک مستطیل ایجاد کنید که مستقیماً روی یک مثلث به همان طول دنبال می شود.
  • چرم را به دور گلدان بپیچید تا ببینید که باید در امتداد قسمت زیرین قطعه چرمی با عرض کامل جمع شود.
  • با استفاده از دوخت های کوچک با نخ محکم، در امتداد پایه مستطیل را جمع کنید.
  • با استفاده از یک نخ قوی با سوزن چرمی، دوخت عمودی را در امتداد لبه مثلث بزنید تا آن را در جای خود محکم کنید و خط آن را مشخص کنید.
  • اگر گلدان شما در حین رفتن به سمت پایه باریک شود، شخصاً ممکن است کمی مچاله شده به نظر برسد، این کار به جذابیت آن می‌افزاید.
  • پس از اتمام دوخت، گیاه خود را دوباره وارد کنید.
اگر عاشق گلدان های چرمی هستید و می خواهید یک گلدان گیاهی چرمی آویزان را به مجموعه خود اضافه کنید یا به عنوان هدیه آن را تهیه کنید، ابن کار یک طرح عالی و هدیه ای برای نزدیکانتان است.
الگوی جا گلدانی چرمی

جای گلدان چرمی آویز دار

این نگهدارنده گیاهی معلق به خانه زیبایی می دهد و آنها را از دسترس کودکان و حیوانات خانگی کنجکاو دور نگه می دارد.

جا گلدانی چرمی آویزدار ، نسبت به مکرومه یک مزیت عملی نیز دارند: چرم قوی‌تر است و عناصر را بهتر از طناب یا نخ طبیعی پوشانندگی دارد. در ادامه نحوه ساخت این جا گلدانی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید از مزایای فراوان این طرح شیک بهره مند شوید.

آموزش ساخت جا گلدانی چرمی

برای ساختن جا گلدانی آویزدار برای هر سایز گلدان، چرم خود را روی پشت چرم قرار دهید. و گلدان را در قسمت بالا قرار دهید و آن را در عرض بغلتانید. لبه های بالا و پایین چرم را با قوسی که منحنی مناسبی برای پیچیده شدن در اطراف آن دارد، مشخص می کند. سپس آن را به اندازه ای که می خواهید کوتاه کنید. به غیر از الگو، چرم یا طناب نخی به رنگ همسان، یک پانچ، قیچی، و بسته به سبکی که انتخاب می کنید، تعدادی بند و یک خط کش نیاز دارید . طناب یا بند دلخواه را به طولی که می خواهید ببرید، و از داخل حلقه ها رد کنید، گره بزنید و آویزان کنید.
اگر به آموزش چرم دوزی علاقه مند هستید صفحه مربوطه به شما پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =