آموزش چرم دوزی

طراحی کیف با اتوکد

طراحی کیف با اتوکد

پس از طراحی کیف باید الگویتان را با دستگاه لیزر برش بزنید. در طراحی کیف با کامپیوتر نرم افزار هایی وجود دارد که می توانید با آنها الگوی کیف دلخواهتان را طراحی کنید. دوره طراحی کیف با اتوکد از دوره های کاربردی آموزش چرم دوزی این آکادمی می باشد.

 

طراحی کیف

کیف از لوازم کاربردی در هر سن و سال است. همانطور که می دانید در جنس های مختلف در بازار موجود است. که جنس ها و طرح های بسیار متنوعی دارد. یکی از جنس های پرطرفدار چرم است. قبل از دوخت کیف شما نیاز به طراحی الگوی کیف دارید. این طراحی یا با دست و یا با کامپیوتر که با آن طراحی کیف با اتوکد و یا نرم افزارهای دیگر گفته می شود. طراحی کیف بر اساس نیاز هر فرد و سلیقه او، نوع متفاوتی دارد.

 

دوره طراحی

کیف یکی از ابزارهایی است که تکمیل کننده استایل هر فرد است خصوصا در خانم ها. طراحی کیف با اتوکد یکی از دوره های محبوب در بین علاقه مندان به مد و فشن است. با پیشرفت روز افزون مد و فشن رقابت بسیار شدیدی بین طراحان ایجاد شده است. چیزی که می تواند شما را از دیگران خاص تر جلوه بدهد مهارت ها و نکات ریز و درشت این حرفه است. که با شرکت در یک دوره تخصصی با مربیان مجرب می توانید از این حرفه در سراسر جهان کسب در آمد کنید. پس طراحی کیف با روش های جدید می تواند شما را بین رقبایتان متمایز کند.

 

بازار کار طراح کیف

همانطور که در بازار می بینید کیف ها در طرح ها و برند های مختلف در بازار موجود هستند. و هیچوقت از رونق بازار کیف کاسته نمی شود. اگر به این رشته علاقه دارید می توانید در آمد چشم گیری از این حرفه داشته باشید. حتی می توانید برند خودتان را ثبت کنید.

برخی از منبع درآمد این حرفه

  • طراحی برای برند خاص
  • طرح برای تولید کننده ها و مزون ها
  • تولیدی های لباس
  • تولید کننده کفش و کیف

طراحی کیف با اتوکد

طراحی کیف با اتوکد مناسب افرادی است که خلاقیت بالایی  دارند و هنردوست هستند. این حرفه یک کار پر از ذوق و هنر است. یادگیری این حرفه با اشخاص مجرب و حرفه ای که نکات و اصول مهم این حرفه را به شما یاد بدهند می تواند شما را در این مسیر یاری کند. اکادمی سفیر هنر واقع در غرب تهران (جنت آباد) دوره طراحی الگو با اتوکد را ارائه می کند. هنرجویان پس از اتمام دوره می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =