آموزش چرم دوزی

چرا طراحی کیف های کوچک محبوب شده است؟

طراحی کیف های کوچک

به نظر می رسد که طرحان کیف های کوچک جدیدترین روند در بین افراد تأثیرگذار، افراد مشهور و مشتریان هستند. اما کیف های کوچک در حال رسیدن به سطوح جدیدی از مینیاتوری است که اکنون محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. در این مقاله، قصد داریم بررسی کنیم چرا طراحی کیف های کوچک محبوب شده است، زیرا کیفی با این اندازه کاربردی ندارد.

چرا طراحی کیف های کوچک محبوب است؟

با خرید این کیف به نظر می‌رسد که ما از کاربردی بودن آن دور می‌شویم و بیشتر به سمت قطعه کوچک می رویم که این سوال را ایجاد می‌کند که «چه چیزی می‌تواند در داخل این کیف جای بگیرد؟». شکی وجود ندارد که هر چیزی «مینیاتوری» فوراً سر و صدا می کند و به جذابیت محصول می افزاید. این گرایش به سختی در انسان ها ایجاد شده است. تا از افراد کوچکتر (نوزادان) مراقبت کنند، و به نظر می رسد که این غریزه طبیعی به بازار کیف های دستی و طراحان آن سرازیر شده است. ما شاهد کوچک شدن سبک های محبوب کیف ها از هرمس و لویی ویتون بوده ایم. تا برخی برندها مانند Jacquemus روند کیف های میکرو را با کیف های بسیار ریز که برای حمل مناسب نیستند، به سطح بالاتری رسانده اند.

کیف های مینیاتوری چه سودی دارند؟

گاهی اوقات کیف های مینیاتوری می توانند کاربردی باشند… در حالی که برخی از کیف ها صرفاً به عنوان یک وسیله جانبی بیشتر از یک وسیله کاربردی طراحی می شوند، گاهی اوقات طراحی کیف های کوچک و انتخاب آنها می تواند مفید باشد. از آنجایی که کیسه‌ها و کیف‌های مینیاتوری با زنجیر بلند تر جفت می‌شوند، به این معنی است که وقتی لازم باشد، می‌توانیم کیف های بزرگتر را کنار بگذاریم. و گزینه‌ای سبک وزن را برای سبک کردن بار انتخاب کنیم. یک کیف کوچک باعث می‌شود که ضروری‌ترین اقلام خود را در اولویت قرار دهید (زیرا چاره‌ای نخواهید داشت). به شما این امکان را می‌دهد تا به معنای واقعی کلمه خود را از کیف های بزرگ و غیرضروری خلاص کنید. و عنصر جذابی را به لباس خود اضافه کنید. برد – برد.
طراحی کیف کوچک

آیا خرید کیف کوچک سرمایه گذاری خوبی است؟

در حالی که کیف‌های کوچک جذاب هستند، کیف‌های بزرگ‌تر به سادگی نمی‌توانند اینقدر جذاب باشند. هنوز هم نمی‌توان فقدان کاربردی بودن یک کیف کوچک را انکار کرد. آنها بیشتر یک اکسسوری هستند. شبیه جواهرات، تا مفید بودن یک کیف با اندازه معمولی.

به همین دلیل، طراحی کیف های کوچک که هنوز می توانند به عنوان کیف عمل کنند، بسیار محبوب هستند و سرمایه گذاری های بزرگی را انجام می دهند. با این حال، کیسه‌های میکرو و نانو سلیقه‌ای اکتسابی هستند. زیرا اکثر مردم نمی‌توانند یا نمی‌خواهند هزینه بالای طراحی یک کیف کوچک را توجیه کنند که نمی‌تواند چیزی به کوچکی یک کارت اعتباری را در خود جای دهد. اگر قصد دارید روی یک کیف با سایز میکرو سرمایه گذاری کنید، مطمئن شوید که آن را دوست دارید و اهمیتی به قیمت آن نمی دهید.

اگر به طراحی کیف علاقه مند هستید پیشنهاد ما به شما دوره طراحی الگو با اتوکد است. در این دوره می توانید الگوی انواع کیف ها را با اتوکد یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =