خدمات برش لیزر

ارائه خدمات برش لیزر چوب چگونه است؟

لیزر چوب

اگر به وسایل چوبی و نحوه ساختشان علاقه دارید با ما همراه باشید. در این مطلب به حک، برش لیزر چوب خواهیم پرداخت.

نحوه برش و حکاکی چوب

بر اساس جنس چوب و ضخامت های مختلف می شود آن را برش زد. اساسی ترین نیاز برای این عمل، داشتن دستگاه برش چوب با لیزر است. این دستگاه می تواند بر روی انواع چوب، برش و حکاکی های دقیق انجام دهد.

دستگاه های برش لیزری، چوب های تا ضخامت ۲۵ میلی متر را می توانند برش دهند. این دستگاه می تواند روی چوب های سخت، منبت ها، روکش ها، تخته سه لا، ام دی اف، گردو، توسکا یا گیلاس طرح های پیچیده و شگفت انگیزی حکاکی کند.

علاوه بر آن، این دستگاه قادر به پیاده سازی طرح های مختلف، پیچیده و با جزئیات فراوان در کوتاه ترین زمان می باشد. روش پیاده سازی طرح به گونه ای است که، تنها کافیست طرح و ایده اولیه را توسط نرم افزار های طراحی مانند کورل دراو، اتوکد و… طراحی کنید. و به کمک دستگاه لیزر چوب آن را به مرحله پیاده سازی برسانید.

با توجه به نحوه عملکرد لیزر، ویژگی هایی مانند رطوبت، چگالی، میزان روغن و میزان رزین، بر کیفیت و سرعت ارائه خدمات لیزر تاثیر می گذارند. البته به این نکته توجه داشته باشید که هرچه چوب همگن تر باشد برش بهتر انجام خواهد شد.

خدمات برش لیزر چوب در غرب تهران

تنوع و تولیدات محصولات بسیار زیاد می باشد. لیزر چوب در غرب تهران ارائه دهنده ی بهترین محصولات و خدمات حکاکی و برش چوب با لیزر  می باشد. از جمله: کابینت، دسته چاقو، استند های فروشگاهی و آرایشگاهی، جعبه های دمنوش و پذیرائی، جعبه های هدیه و ساعت، انواع لوازم دکوری و تزئینی، قفسه چوبی، آباژور و لوسترهای فانتزی چوبی، جعبه دستمال کاغذی و….. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات برش لیزر این مرکز به صفحه مربوطه مراجعه کنید.ما به شما تضمین می دهیم ارئه خدمات با بالاترین کیفیت را بدهیم. این مرکز در غرب تهران واقع در جنت آباد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =