آموزش چرم دوزی

کیف چرم دست دوز،کیف پول چرم نکاتی که خوب است بدانید!

کیف چرم دست دوز

یداگر به چرم دوزی علاقه دارید و کار شما دوخت کیف چرم دست دوز به صورت سفارشی است،قطعا مشتریانی داشته اید که به شما عکس نشان می دهند و می خواهند کیفی مثل عکس سفارش دهند. ما نکاتی به شما می گوییم که بتوانید از روی عکس یا مدل الگوی کیف چرمی را بکشید و سپس بدوزید. و شاید جزو افرادی هستید که به چرم دوزی علاقه دارید. و به دنبال آموزشگاه چرم دوزی هستید. از هر گروه که باشید ما به شما کمک می کنیم که بهترین باشید.فقط کافیست در دوره های آموزش چرم دوزی این آکادمی شرکت کنید.

نکات لازم برای الگوی کیف دوشی زنانه چرم دست دوز

اولین کاری که برای کشیدن الگوی کیف چرم دوست دوز از روی عکس یا مدل این است که:

  1. با دقت هر چه تمام تر به عکس و جزئیات مدل و زوایای مختلف دقت کنید.
  2. وضعیت طبله ها جدا است یا سرخود
  3. وضعیت کفی جدا است یا سرخود
  4. زیپ
  5. آستر کشی بیرون است یا داخل
  6. شکل کلی کیف

توجه داشته باشید که ریزه کاری های الگوی اصلی انجام شود. چون پس از چسباندن فوم دیگر نمی توانید کاری برای ایستایی کیف کنید و شکل آن خوش فرم نخواهد شد.

آموزش الگوی کیف چرم دست دوز از روی عکس

برای اندازه کیف باید توجه داشته باشید استانداردی برای دوخت کیف چرم دست دوز وجود ندارد.به حز کیف های دیپلمات که معمولا 30 در 40 هستند.اگر مشتری شما خود کیف را بیاورد برای سفارش می توانید تمام قسمت ها را با متر اندازه گیری کنید که کار شما راحت تر است. اگر هم عکس کیف باشد می توانید برای اینکه از اندازه دلخواه مشتری اطمینان حاصل کنید اندازه کیفی را به اون نشان دهید و سپس اندازه قسمت های مختلف را با نوافق وی یادداشت کنید.

روش دیگر برای کشیدن الگوی کیف چرم از روی عکس چند برابر کردن اندازه های عکس است. به این صورت که متر را روی قسمت های مختلف عکس قرار بدهید و سپس اندازه ها را به دلخواه چند برابر کنید.

پیشنهاد : می توانید قبل از اینکه الگویتان را روی چرم بگذارید ماکت بسازید. برش های کاغذ الگو یا روزنامه را به هم بچسبانید.با این کار اشکالات کیف و مدل آن مشخص می شود.

در دوره دوخت کیف چرم با دست نکات اساسی را یاد می گیرید.

جای دوخت کیف چرمی باید چطوری باشه؟

وقتی الگو را روی چرم قرار می دهید باید حدود نیم سانت جای دوخت را حتما درنظر بگیرید. حتی می توانید بیشتر فضا بگذارید تا در صورت بروز خطا جای اصلاح را داشته باشید.

برای درست کردن مغزی کیف نیز برای کیف هایی که دوخت آنها داخلند، بین دوخت ها مغزی وجود دارد. پس یک نوار چرمی چند سانتی با طول مورد نیاز را برش بزنید. و همچنین برای دسته های کیف نیز عرض نوار را بیشتر در نظر می گیرند.

الگوی کیف پول چرم

کیف پول چرم یکی از مواردی مهم دوخت در چرم دوزی است که بیشترین طرفدار را دارد. معمولا افرادی که کلاس چرم دوزی رفته اند دوخت کیف پول چرم را نیز آموزش می بینند. در پایین الگوی چند مدل کیف پول را میبینید که می توانید از آنها برای الگو استفاده کنید. و سپس با رعایت نکات مهم آنها را روی چرم قرار دهید و تجربه خوبی در دوخت کیف پول چرم داشته باشید.

 

الگوی کیف پول چرم

 

الگوی کیف پول چرم دست دوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =