آموزش خیاطی

آموزشگاه لباس عروس در تهران،زیبا و منحصر به فرد بدوزید

آموزشگاه لباس عروس

اکثرا خانم های جوان برای انتخاب لباس عروس خود به دنبال مدل های خاص می باشند. اگر به عنوان یک خیاط می خواهید لباس عروس های زیبا و منحصر به فرد بدوزید. باید به دنبال بهترین آموزشگاه لباس عروس برای آموزش باشید. آموزش زیرسازی لباس عروس از اهمیت بسیار بالایی نزد مزون دوزان برخوردار می باشد. آموزش اصولی و دقیق لباس عروس باعث می شود تا بتوانید لباس های خاصی را بدوزید. و نظر مشتریان بسیاری را به سمت کارهای تولیدی خود جذب نمایید.

آموزش زیرسازی لباس عروس

در آموزشگاه لباس عروس روش های جدیدی را برای دوخت لباس های عروس مجلسی آموزش می دهند. در این روش خیاط اقدام به ساخت زیرسازی برای لباس عروس می نماید. این اقدام باعث می شود تا اندام فرد با فرمی بهتر نشان داده شود. به علاوه با این روش لباس ماندگاری بیشتری خواهد داشت. تکنیک های حرفه ای که برای زیر سازی مورد استفاده قرار می گیرند. همراه با فنر های زیادی که برای زیر سازی به کار برده می شوند باعث می ‌شود تا فرد با پوشیدن لباس شاهد کاهش سایز خود باشد. همچنین این روش باعث می شود تا لباس های دکلته که در گذشته به سمت پایین کشیده می شدند به زیبایی بر روی اندام فرد نمایش داده شود.

 

دوخت لباس عروس

دوخت لباس عروس

 

آموزش دوخت لباس عروس پف دار

یکی دیگر از آموزش هایی که در آموزشگاه لباس عروس به هنرجویان عزیز آموزش داده می ‌شود مربوط به دوخت لباس عروس پف دار نیز می باشد. لباس عروس هایی که دارای دامن پف دار می باشند هیچ وقت قدیمی نشده و همیشه طرفداران خاص خود را دارا می باشند. یکی از دامن هایی که برای دوخت لباس عروس پف دار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد دامن اسکارلت است. این دامن کاملا مناسب افرادی می باشد. که دارای اندام ظریف هستند. طریقه دوخت چنین دامنی را می توان از الگو دامن های راسته و یا کلوش برداشت.

آموزشگاه لباس عروس در تهران

اگر به دنیال آموزشگاه لباس عروس در تهران هستید، این آکادمی دوره لباس شب و عروس را که یکی از دوره های آموزش خیاطی این آکادمی است با هدایت و مربیگری سرکار خانم باقر زاده ارائه می کند.آکادمی سفیر هنر واقع در جنت آباد است یکی از قسمت های این آکادمی آموزشگاه خیاطی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =