آموزش چرم دوزی, آموزش چرم دوزی رایگان

الگوی رایگان کیف کمری

الگوی رایگان کیف کمری

چه کسی کیف چرمی یا چرم مصنوعی با کیفیت را دوست ندارد؟! قبل از اینکه الگوی رایگان کیف کمری را دانلود کنید، مطمئن هستم که در مورد اینکه آیا می توانید چرم را با یک چرخ خیاطی خانگی بدوزید و از کجا چرم تهیه کنید، فکر می کنید. پارچه چرم در خرازی ها و پارچه فروشیهای سطح شهرتان موجود است.

نکاتی برای دوخت چرم با چرخ خیاطی خانگی

از سوزن چرم دوزی در چرخ خیاطی خود استفاده کنید
طول دوخت خود را بلندتر کنید، من 3.5 یا بیشتر را پیشنهاد می کنم
نخ قوی مانند نخ دوخت بالا

شاید مطلب نحوه استفاده از چرخ صنعتی برای دوخت چرم  برایتان مفید باشد.

الگوی رایگان کیف کمری چرمی

وقتی انجام کاری در زمان مناسب به شما الهام می شود و آب‌های خلاقیت در حال جاری شدن هستند، احساس آنها باورنکردنی است. این همان اتفاقی بود که من این چرم زیبا را با ایده‌ام برای یک کیف کمری ساده و شیک جور کردم. توانستم به سرعت یک الگوی کامل را در عرض 48 ساعت طراحی، نمونه اولیه، را تنظیم و بکشم (خیلی متفاوت از تمرین معمول من که ماه ها برای نوشتن یک الگو وقت می برد!)

ضخامت پوست تقریباً 2 میلی متر است، اما به اندازه کافی انعطاف پذیر است و می تواند مقداری وزن را نگه دارد. این کیف کمری چرمی چه بخواهید هندزفری در آن بگذارید، چه برای شرکت در کنسرت و یا بیرون رفتن با دوستانتان، این کیف مناسب شماست!اگرچه کوچک است اما بسیاری از ویژگی های عالی را دارد:

جیب – ایده آل برای ذخیره کردن پول نقد، شناسه و/یا کارت
طراحی کمربند قابل تنظیم –  کمربند می تواند به انداره دلخواهتان تغییر کند.
قابلیت استفاده از هر نوع کمبرندی که می خواهید –  شما می توانید از کمربندهای خود برای ابجاد تنوع تغییر دهید و ظاهر متفاوتی ایجاد کنید.
اندازه ایده آل – این اندازه مناسب برای موبایل، شناسنامه، پول نقد، کلید و…

دانلود فابل پی دی اف الگوی کیف کمری

دوره چرم

اگر به آموزش چرم دوزی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم به صفحه مربوطه مراجعه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال با شماره های ما تماس بگیرید. این دوره های مهارت چرم را در فرد بهبود می دهد. هر چیزی که برای دوخت محصولات چرمی نیاز دارید از طراحی الگو با اتوکد گرفته تا آموزش چرم دوزی با چرخ صنعتی  را برای شما در نظر گرفتیم. این دوره چرم در غرب تهران (جنت آباد) برگزار می گردد. شما پس از گذراندن این دوره ها به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. تمام اطلاعات این دوره شامل سرفصل ها و هزینه ها را می توانید با مراجعه به صفحه دوره ها کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =